Echelon tour review (2)

18. prosince 2011 v 22:39 | Couturiere. |  Echelon tour review
New York, New York - MARS300, Prosinec 7, 2011
by Mirna Miljevic

Měla jsem to štěstí vidět 30STM na živo 4x. Vše v průběhu cyklu TIW. Pokaždé to byl absolutně pozitivní zážitek na celý život.
Nejdál jsem za 30STM cestovala do New Yorku na MARS300. A stálo to za to. Cesta byla plná okamžiků a vzpomínek, které budu s sebou nosit navždy.
Každý kdo mě zná, ví, že píseň Night of the hunter pro mne známená opravdu moc. Je to píseň, která do mého života přinesla spoustu úžasných věcí. Slyšet 30STM živě, byl jeden z nejvíc emotionálních zážitků mého života. Od první do poslední schvíle to bylo úžasné. Ta dlouhá doba mi připadala jako pár minut. A ikdyž jsem plakala, celou dobu jsem se cítila naživu. Tak plná života, tak volná! Odprostila jsem se od všech špatných věcí, i od těch, které jsem ani nevěděla, že existují. Byla to tak nádherná chvíle. Byl to moment, kdy jsem všechny své pocity sdílela s Echelonem.

Všechno, co vidíte, když jste na koncertu 30STM je nezapomenutelné. Od chvíle, kdy Tomo, Jared a Shannon vystoupení začanou, až do poslední schvíle Kings & Queens... a pak nevyhnutelné sbohem. Tomo ze sebe dává úplně všechno. Můžete to vidět v každé sekundě jeho hraní. A Shannon je opravdu zvíře. Na své bubny hraje opravdu divoce, až to někdy bere dech. Jared si na jevišti rozlívá své srdce. a jen pro ty momenty kdy dav zpívá každé slovo v každé písni, jako kdybychom byli jeden člověk. To je pravá krása.
Smáli jsme se, brečeli jsme. Navázali nová přátelství a uskutečnili vzpomínky, které budou trvat věčně. Tu noc prožíváme znovu a znovu. Skoro jako kdyby jsme se dotkli nebe. Nikdy nezapomeneme a nikdy nebudeme litovat. Pro mnohé z nás se náš sen stal skutečností. Ale teď se musíme rozloučit. Láme nám to srdce. Ale bez ohledu na to, co může přijít dál.. všichni máme jeden druhého. A máme tolik vzpomínek na tento živý koncert 30STM, aby nám pomohli přejít i ty nejtěžší dny.

Dokud se znova nesetkáme je to pro mě víc než dost.
_________________________
zdroj: official web 30STM