Echelon tour review (12)

2. července 2012 v 11:39 | Couturiere. |  Echelon tour review
Pamona, CA, USA
14/01/11
by: Rachel Rowan

Byl to můj druhý koncert v divadle Fox, v Kalifornii. Tu noc jsem mému bratrovi poprvé představila Echelon. Měli jsme dokonce golden tickets. Když jsme čekali ve frontě, můj podbřišek byl plný motýlů a měla jsem pocit, jako kdybych tuhle frontu stála poprvé.

Konečně jsme dorazili na místo konání a byli jsme až u zátarasů. Když všichni začali v davu zpívat 'This Is War' cítila jsem obrovská nával emocí. Bylo to fantastické, okouzlující. 30STM přišli do mého života, když jsem hledala nějakou oporu. Byli můj zdroj štěstí po zlou dobu. Moje oblíbená píseň je 'A Beautiful Lie'. One beautiful lie byl můj život, který jsem žila před tím. Když Jared na mě zamířil svojí kytarou, cítila jsem, že bych snad mohla zastavit všechny války po celém světě a být milována tolika lidmi jako on. Být tak volná jako on. Jeden z nejepších zážitků, tohohle koncertu bylo, když se na mě Jared podíval, ukázal a pak vyskočil! Byl to nejvíc šílený zážitek, který mám. Ale i přes to, nejlepší část koncertu byl pocit, že patříte k něčemu většímu, než jste vy sám.
Jak jsem držela své ruce nahoře a snažila se dosáhnout co nejvíce k nebi, podívala jsem se na mého bratra a hned jsem poznala, že byl napaden rodinou Echelonu. Během poslední písničky jsme všichni dohromady zpívali tak nahlas, jako kdyby jsme byli už leta sehraný sbor. Na úplném konci kdy se zvuky z podia pomalu přestali ozývat, přišel Shannon k mému bratrovi a podal mu paličku. Byla jsem tak šťastná za mého bratra! Ale on se na mě jen podíval, podal mi ji a řekl všechno nejlepší!.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Viděl/a jsi už 30STM živě?