Echelon tour review

Echelon tour review (12)

2. července 2012 v 11:39 | Couturiere.
Pamona, CA, USA
14/01/11
by: Rachel Rowan

Byl to můj druhý koncert v divadle Fox, v Kalifornii. Tu noc jsem mému bratrovi poprvé představila Echelon. Měli jsme dokonce golden tickets. Když jsme čekali ve frontě, můj podbřišek byl plný motýlů a měla jsem pocit, jako kdybych tuhle frontu stála poprvé.

Konečně jsme dorazili na místo konání a byli jsme až u zátarasů. Když všichni začali v davu zpívat 'This Is War' cítila jsem obrovská nával emocí. Bylo to fantastické, okouzlující. 30STM přišli do mého života, když jsem hledala nějakou oporu. Byli můj zdroj štěstí po zlou dobu. Moje oblíbená píseň je 'A Beautiful Lie'. One beautiful lie byl můj život, který jsem žila před tím. Když Jared na mě zamířil svojí kytarou, cítila jsem, že bych snad mohla zastavit všechny války po celém světě a být milována tolika lidmi jako on. Být tak volná jako on. Jeden z nejepších zážitků, tohohle koncertu bylo, když se na mě Jared podíval, ukázal a pak vyskočil! Byl to nejvíc šílený zážitek, který mám. Ale i přes to, nejlepší část koncertu byl pocit, že patříte k něčemu většímu, než jste vy sám.
Jak jsem držela své ruce nahoře a snažila se dosáhnout co nejvíce k nebi, podívala jsem se na mého bratra a hned jsem poznala, že byl napaden rodinou Echelonu. Během poslední písničky jsme všichni dohromady zpívali tak nahlas, jako kdyby jsme byli už leta sehraný sbor. Na úplném konci kdy se zvuky z podia pomalu přestali ozývat, přišel Shannon k mému bratrovi a podal mu paličku. Byla jsem tak šťastná za mého bratra! Ale on se na mě jen podíval, podal mi ji a řekl všechno nejlepší!.

Echelon tour review (11)

11. dubna 2012 v 22:50 | Couturiere.
Cardiff, Velká Británie
26.listopadu, 2010
By: Amanda Thomas

Šla jsem na Cardiff show ve Walesu, 26.listopadu 2010.

Bylo to poprvé a zatím jedinkrát, co jsem MARSáky viděla live. Moji přátelé na nich byli už na předešlých koncertech v únoru. Cardiff je pro mě vážně jediné místo, kde můžu velké hudební skupiny vidět a být s nimi v obrovské aréně. Mám to pouze hodinu vlakem. Při cestě padal sníh, ale naše parta se postarala o to, aby nepokazil naši zábavu. Jeli jsme hned brzy ráno a po zbytek dne jsme si proto mohli v Cardeffu dělat co jsme chtěli. Dokonce jsme se seznámili s novými lidmi. Při pití horké čokolády se s námi nějací lidé z Echelonu podělili o své deky, aby nám nebyla zima, což je další důkaz že Echelon je jedna velká početná rodina.

Pokud jde o songy, moje nejoblíbenější písničky jsou: Hurricane, Search and Destroy a L490. Není možné vybrat jen ejdnu píseň. Všechny jsou fantastické! Zatímco Hurricane a S&D krásně podtrhli Jaredův hlas, v písničce L490 se ale zas vyznamenali Shannon s Tomem.

Na vystoupení se mi nejvíce líbilo, jak se zúčastňovali kompletně všichni fanoušci. 30 Seconds To Mars s námi skákali, křičeli, smáli se, dýchali stejný vzduch, vyzvali nás abychom zvedli ruce a společně zpívali... Jared má nad davem dokonalou kontrolu!

To mě přivádí na okamžik, který si budu pamatovat ještě hodně dlouho. Jared nás vyzval, abychom všichni zvedli naše ruce do vzduchu, našponovali prsty a zašeptal: ,,Welcome to the family'' (vítejte v rodině). připadalo mi to jako officiální uvedení do Echelonu. Celé představení a hlavně tento okamžik zůstane se mnou po zbytek mého života.

Tak opravdu moc děkuji klukum z kapely a Echelonu. Byla to ta nejlepší noc v mém životě.

Od Amandy Thomas (21), jižní Wales

Echelon tour review (10)

12. března 2012 v 14:29 | Couturiere.
Mars300, VyRt and MTV Unplugges VyRT
By: Jenn Montgomery

Měla jsem to štěstí vidět Thirty Seconds To Mars na VyRT 7.prosince 2011. Nikdy před tím jsem na jiné jejich show nebyla. Byla moje první a doufám, že ne pslední. Bylo nemožné překonat cestu do New Yorku a to to mám jen 6hodin jízdy autem. Byla jsem tedy nucena divat se na ně z mého obývacího pokoje. Pak ve večerních hodinách 27.listopadu Jared konečně odhalil tajemství o VyRT. Ikdyž jsem se dívala doma, cítila jsem energii, který procházela skrz televizní obrazovku. Moje emoce se tu noc úplně zbláznili. Společně s dalšími lidmi z Echelonu.

Echelon tour review (9)

12. března 2012 v 13:19 | Couturiere.
Antwerp, Belgie
30.listopadu 2011
by: Myrthe

Bylo to sice poprvé, co jsem Thirty Seconds To Mars viděla živě, ale budu si to pamatovat ještě honě dlouho. A protože, to byla jedna z posledních Mars show v rámci turné This Is War, neváhala jsem a jela do Antwerp, abych viděla moje tři hrdiny. Od chvíle, kdy jsme dorazili do arény, až do chvíle zaznívání poslední písničky ''Kings And Queens'' to bylo velké dobrodružství.

Spolu se svým nejlepším přítelem jsem dorazila do Lotto arény, kde jsme čekali asi tři hodiny, než otevřeli dveře. Asi řeknete, ježiš, takové dlouhé čekání..., ale kvůli přátelským lidem z Echelonu a teplým přikrývkám tři hodiny byly rychle fuč! Když konečně otevřeli bránu já a můj přítel jsme beželi k jevišti co nám nohy stačili, což nám umožnilo být velmi, velmi blízko u podia.

Po dvou předkapelách (Vermont Joy, Parade blew me away) se stage začala přioravovat pro 30STM. Srdce mi začalo rychle bušit a ruce se mi třásly. Nemohl jsem uvěřit, že jsem součástí toho, co má být ta nejúžasnější noc v mém životě. Když jsme konečně slyšeli Shannona bouchnout do bubnů, Toma zahrát na kytaru a Jareda zpívat první tóny ''A Beautiful Lie'', zešíleli jsme. A celý dav s námi.

Tu noc jsem skákala tak vysoko, že mé prsty se dotkli oblohy. Cítila jsem teplo během doby, kdy nám Jared říkal toto: ,,Hodně lidí 30 Seconds To Mars nerozumí, ale vy ano, a já rozumím vám.'' Což mě rázem udělalo součástí kapely a dalších 7000 lidí v aréně. A to je něco, co 30STM dokáží.

Ta nejlepší věc na Thirty Seconds To Mars živě je to propojení mezi členy kapely, vámi a celým davem okolo vás. Milují nás, protože věřímě v jejich sny. Pomáháme jim jejich sny uskutečnit. A my je milujeme pro to, že jsou naší inspirací, ukázali nám, že nic není nemožné. Věří nám. Echelonu, jejich rodině.

Nejvíc si budu pamatovat to, jak Jared věnoval obětem tragédie na Pukkelpopu song ''A Modern Myth.'' Každý držel své rozsvícené mobilní elefony ve vzduchu a zpíval. To byl pro mě ten nejvíce harmonický zvuk, co jsem tu noc slyšela. velmi dojemný a potěšující. Ale ''A modern Myth'' nebyla jediná písnička, která na mě udělala dojem. Stejně dobré byli třeba i ''Search and destroy'', ''The Kill'' nebo ''Kings and Queens''. ''Search and destroy'' hlavně pro hlasy z Echelonu. A Shannon na ty bubny zabil! Zabil, protože Jared ji zpíval akusticky, svým jasným hlasem co naplňuje mé tělo teplem a širým štěstím. No a do toho Shannon se svými bubny.

Když show skončila, uvědomila sjem si, že to pro mě znamená o hodně víc, než jsem očekávala. zůstane to po celý život v mé paměti. Chtěla bych poděkovat Jaredovi, Shannonovi a Tomovi, kteří mi umožinili toto zažít. Za to že jsou moc inspirací pro výuku věřit svým snům a věřit v sama sebe. Navždy. Děkuji

Echelon tour review (8)

12. března 2012 v 11:49 | Couturiere.
Passeio Marítimo de Algés, Oeiras, Portugasko
8.července 2011
By: Joana Santos

30STM jsem viděla žu 2x - prvně v Pavilhão Atlântico 16.prosince 2010 v Lasabonu a podruhé na Optimus Alive 2011 8.července v Algés, oboje v Portugalsku

Moje oblíbené songy naživo jsou ''Search and Destroy'' a ''Vox Populi''. Miluju tu energii kapely v těchto písničkách a polouchání hlasu Echelonu... Nedokážu vysvětlit, jak se citím když vidím Thirty Seconds To Mars, ale musim říct, že se citím skoro jako doma! MARSáci jsou nejlepší zkušenností jakou můžeš mít. Pokud jsi nešla na koncert, nevíš co si propásla!

Na jejich koncertu jste se svojí rodinou, Echelonem. Potkáš lidi, co okolo kapely cití ty samé pocity co ty. Sdílíš s nimi své sny, naděje. prostě si uděláš přátelé z mnoha jiných zemí.

Když show začíná, přisahám, v sekundě letíte na Mars. Atmosféra je ohromující, to se endá nijak popsat, jak úžasná show to je. Až půjdete na MARS show, porozumíte jim ještě víc! Nejíc emoivní moment pro mě byl, když jsem za nima šla porpvé 16.prosince, byla jsem tak nedočkavá na to, až je uvidím. A naposled osmého, ten moment kdy začala hrát poslední písnčka, ''Closer To The Edge''. Opravdu jsem měla pocit, že jsem tam, kde patřím - v Echelonu!

Nakonec chci říct, že jsem velice vděčná, za to že mám Echelon a Thirty Seconds To Mars v mém životě. Nikdy nezapomenu, co jste pro mě udělali. Věřím

Echelon tour review (7)

6. února 2012 v 19:50 | Couturiere.
Březen 23 2010, Curych, Švýcarsko
By: Claire Metcalfe

Měla jsem to štěstí vidět 30STM za poslední dva roky 43x. Byla jsem tedy v místech jako jsou USA, Austrálie a další druhy podivných i nádherných evropských měst. Každý z těchto koncertů byl něco zvláštního. Dalo by se diskutovat o tom, jestli to byli přátelé atmosféra, jednotlivé okamžiky, anebo všechno dohromady. Všechny koncerty byli ''divoká jízda'' ale moje oblíbená noc měla být až v Curychu 23.března 2010.

Curych byl poslední zástavkou 30STm v rámci turné 'Into The Wild''. Kvůli kapele jsem poznala mnoho přátel a někteří z nich se mnou cestovali přes celou Evropu a já bych vám ráda shrnula ten poslední den. V jarním slunci jsme strávili den ve smíchu, frontách, vzpomínání, malování na obličej, pití příliš mnoho kávy.. nezapomenu

Tančili jsme v souzvuku Street Drum Corps a pozorovali, jak se Jared směje. Pak se na další dobu ztratla naše mysl v myšlenkách pouze na Echelon. Unikli jsme až v písni King and Queens. Skákali jsme, zpívali, kříčeli a všechno možné. Během koncertu si pamatuju jen na malé útžky, protože každý z nás zapomněl na všechny. Hlavně na své starosti. A to je to, co dělá 30STM tak vyjímečné.

Zazněla třeba píseň VoX Populi., Kill, This is War, ad. Nevěděli jsme, ejstli se máme nejdřív koukat vpravo, vlevo nebo rovně na Shannona.

Všichni ze sebe na této tour vydali všechno. Hlavně neskutečně mnoho energie. Je to opravu oboustranný proces - čím více dáte, tím více dostanete zpět. A to ikdyby kapela byla třeba nemocná. Diváci jí podrží!

V Curychu Jared všechny skladby zpíval tak nějak jinak. Hlavně Stranger. Nikdy jinde jsem tuhle verzi neslyšela než právě v tomhle městě. Uchvátila mě. Zamilovala jsem se do ní od prního okamžiku, co jsem jí slyšela.

Vrcholem večera pro mě bylo to, když jsem mohla být s kapelou na podiu během písně Kings and Queens. Bylo tam sice málo místa, ale to v tu chvíli bylo podřadné. Dokonce bylo zvoleno i pár mích přátel. Společně jsme tančili tak, jako kdyby se nikdo nedíval, zpívali tak jako kdyby nás nikdo neslyšel. Byl to úžasný pocit vidět mé další přátelé pod námi, pod podiem. V davu. BYl to obrovský adrenalin vidět tu masu lidí pod podiem a jsem moc ráda za to, že jsem tento pocit mohla sílet jak se členy kapely a mími přáteli, tak i s Echelonem dole pod námi.

Echelon tour review (6)

6. února 2012 v 17:19 | Couturiere.
Francie, Listopad 2011
By: Jéromine Clodic

Já a moji přátelé jsme 30STM viděli tento rok naživo 5x. Čtyřikrát z toho ve Francii. Asi dva týdny jsme jezdili po celé zemi. Začali jsme v Nantes 13. listopadu a zkončili v Montpellier 22.listopadu. Rozhodně to byl nejúžasnější zážitek mého života, který jsem prožila s lidmi, s kterýmy jsem se seznámila právě kvůli vám a kouzlům moderních technologií.

Closer To The Edge tour bude vždy na vrcholu pyramidy živých vystoupení, které jsem kdy viděla. Energie a pouto mezi fanoušky a kapelou je vždy neuvěřitelné. CTTE je píseň, která měla obrovský vliv na můj život, takže to pro mě bylo velmi emocionální slyšet jí naživo.

Mám ráda spíše prostor vlevo od podia. Když jsme v davu máme od kluků z kapely skutečnou úlohu a to je to, co dělá 30STM tak vyjímečné.

Nejlepšší věc na jejich koncertech je, ten pocit, že někam patříte, ta energie, vázání.. a prostě všechno. Nikdy jsem se necítila tak volná. Každý člověk si z koncertu odnese ten pocit, že je to ta nejlepší věc jakou kdy zažil.

Jeden z koncertů, které si bdu snat navždy pamatovat je právě ten v Nantes 13.listopadu 2011. Nejsíš pávě proto, že je to mé rodné město a bylo velmi zajímavé tady kapelu vidět.

Tolik zábavných a bláznivých momentů tam bylo, že je vám sem ani nemohu vypsat. Výroba banneru. (náhled pod článkem) I to jak Jared dostal mě i mé přátelé na jeviště při King and Queens.

Jared si nás vlastně vybral už na začátku, ale nějak to ignoroval. Až po tom, co si vybral několik dalších lidí se vrátil k nám. Možná to bylo těmi našemi zklamanými obličeji, které napodoboval.

Obrovský děkovací transparent jsme drželi celou dobu. Jared zastavil píseň za mostem (?) jako to obvykle dělá a řekl, že potřebuje ještě dalších pár lidí. Prošel tedy kolem jeviště a ukázal na každého z nás. Řekl: ,,ano, přesně tyto čtyři řady.'' Bylo to dočista šílené odzpívat snimi celou píseň na podiu.

Jared tam na jevišti byl neskutečný. Myslím, že se mi ani nemohlo zdát o lepším způsobu jak být víc zapojena do písně King and Queens. Zlstane to jedna z mích nejlepších a nejzábavnějších vzpomínek vůbec.

For as long as we live
we will never forget you
Nantes - Toulouse - Lyon - Montpellier
THANK YOU

Echelon tour review (5)

3. února 2012 v 10:10 | Couturiere.
Skotsko, Aberdeen, 3.prosince 2010
By: Sarah Newnham

Byl to můj první koncert 30STM a první možnost je vidět naživo. Jsem z Aberdeenu, takže jsem nemusela nikam daleko cestovat. Normálně bych si vzala auto, ale jelikož všude bylo hodně sněhu, přestupovala jsem z autobusu na autobus. Autem bych na místě konání byla za 25 minut, takhle mi to trvalo skoro 2 hodiny. Dostat vstupenky tady bylo těžké, ale protože prostě k Echelonu patřím, nakonec jsem je dostala. Asi bych měla říct, že když jsem se dozvěděla, že 30STM přijedou do Aberdeenu, byla jsem v sedmém nebi. Lístek stál ale asi tolik co letenka - hodně, takže jsem byla dost naštvaná. Moji kamarádi, kteří též patří mezi Echelon, mi ale udělali obrovskou radost! Koupili mi totiž Golden ticket, takže jsem celou show mohla sledovat z boku podia a nakonec potkat i kluky z kapely. Jsem stále ohromena jejich štědrostí a chtěla bych poděkovat každému z nich, kteří darovali peníze na koupení vstupenky. Byla to nejlepší noc mého života.

Co se týká samotné show, zazněla i moje nejoblíbenější písnička Closer To The Edge. Jsem velmi ráda i za to, že jsem měla tu možnost slyšet akusticky píseň Alibi - je to píseň, která je velmi blízká mému srdci. Samozřejmě jsem si užila poslouchání Kings & Queens, ta píseň nás přivedla dohromady a spojila nás - celý ''kotel''. Obecně vidět 30STM byl úžasný zážitek a jsem za něj velmi ráda.

Moje oblíbená věc na Jaredovi, Tomovi a Shannonovi když hrajou živě, je jejich energie. Vždy jí dají naprosto všem. Jared pokaždé pobíhá po podiu a skáče do davu. Málo frontmanů by toto udělalo. Mají tendenci odzpívat koncert a dostat za to zaplaceno. Ale Jared se vždy chce ujistit, že máme z koncertu ty nejlepší zážitky. Tomo po podiu skáče taky. Nechápu, jak se mu podařilo být tak energetický po celou píničku Kings & Queens. Samozřejmě že Shannon do těch bubnů mlátí jako blázen celou show. Jejich energie by dala ten pocit, že skáču tak vysoko, až jsem se na chvilinku mohla dotknout nebe.

Už jen být tam byl pro mě ten nejlepší zážitek. Potkala jsem kluky z kapely, čímž jsem si splnila sen. Nikdy jsem se necítila víc součástí kapely jako tehdy v noci. Zpívala jsem při každé písničce a skákala celou noc.

Miluji vás Jarede, Tomo a Shannone.
Děkuju za to, že jste.

(Sarah Newnham, 21)

Echelon tour review (4)

7. ledna 2012 v 1:10 | Couturiere.
Portugalsko, Lisabon, 16.prosince 2010
By: Catarina Saraiva

Jsem Catarina z portugalska a můžu říci, že Thirty Seconds to Mars jsou pro mě vším.

Zůčastnila jsem se dvou show, z té první se ale určitě stal ten nejlepší den mého života. Bylo to v Lisabonu dne 16.prosince. Už jsem sice byla fanoušek Thirty Seconds To Mars pár let, ale toto byla první příležitost, jak je vidět naživo. A všechno bylo kouzelé! od čekání ve frontě, kde jsem se setkala s ostatními fanoušky. Měla jsem pocit, že se citím doma a můžu se projevit tak jako kdyby doma opravdu byla.

Každý tam měl své přátele. Já ne, ale i přes to, jsem měla pocit, že k nim patřím. Kdž jsme konečně vstoupili do dvěří haly, bylo to šílené! Nikdy jsem se necítila svobodnější! Beželi jsme na svá místa a čekali, až se náš sen splní.

Předkapela dohrála a nastal čas příchodu Marsáků. Na obrazovkách začala hrát Hurricane. Byli jsme úplně u vytržení, že se to opravdu děje. Video skončilo. Rozsvítila se světla. A to přímo na obří plátno, kde oni začali hrát Escape. Když Jared začal zpívat, nemohla jsem uvěřit vlastním očím. opravdu tu jsem. Pak látka spadla a byli tam: moji idolové.

Echelon tour review (3)

7. ledna 2012 v 0:39 | Couturiere.
Prosinec 07/2011 - VyRT
By: Sharanya Venkataraman, Indie

Thirty Seconds To Mars jsem poprvé naživo viděla, během jejich koncertu v New Yorku na VyRt.

Tohle velké finále bylo opravdu kouzelné a revoluční. Bylo to jejich poslední velké koncertní turné a fakt, že jsem na jednom z koncertů byla, je skvělý!

Nejvíce speciální píseň z alba This Is War je pro mě rozhodně Hurricane. - To bylo! Koneckonců, je to píseň, který mě dovedla k Echelonu. Na druhou stranu Closer To The Edge je skutečně inspirující píseň snad pro každého kdo sní. Když nám Jared Pokynul během snow k tanci, bylo to stejně, jakoby nám jeho strýc pokynul k svatbě. Skočila bych na postel a tančila. Zpívala jsem spolu s davem. když jsem si pouštěla videoklip a prohledávala text.. nebylo to nic se skutečným setkáním s mužem, kterého zbožňuji a vidět ho žít naplno. Finální ztvárnění Kings and Queens mě natolik oslovilo, že celé dva dny jsem tuto skladbu nemohla poslouchat bez sebemenšího duševního zhroucení.

Backstage přístup nám přinesl lecjaké intimnosti o kapele. Jared slíbil, že to bude naše nejlepší noc v životě a z toho co jsem tam zažila.. Jared vždy plní své sliby. Obyčejný všední den se náhle otočil v nejpozoruhodnější den mého života.

Jared přesvědčil celý Echelon, ať nikdy nevzdáváme své sny. I sen stát se zpěvačkou, obsahuje spoustu dalších snů. Ovlivňování lidí a měnění životů.. A tak Jared, Tomo a Shannon změnili můj. Věřím, že všechny sny se splní. :)